tisdag 7 mars 2017

Nu är jag med på Blogg 100


Jag har nu anslutit mig till utmaningen Blogg 100 - 2017, under 100 dagar ska vi som är aktiva skriva blogginlägg eller posta foton eller vara aktiva på sociala medier. Läs mera här om detta




Min aktivitet blir här på Anders skrivmaskin, på Twitter @anderswitt och Instagram @aphoto1, på Facebook  och på min Wordpress-blogg.

Kanske du också vill vara med? Då kan du anmäla dig via det här formuläret

Det är ett sätt att aktivera sig själv om du vill blogga m.m. och har svårt att komma igång eller ta dig för att sitta ner och skriva.
Men det är också viktigt att flera röster hörs i en tid då fördomar och falska nyheter sprids med stor kraft, att tala inifrån istället för utifrån distanserade fördumsfulla hållningar blir allt viktigare.

Kom med i #blogg100 du också! Här är länken till den öppna Facebookgruppen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar